Titanic

Idag var Jag på en titanic utställning. Det var jätte mysigt: ) Man fick typ en bandspelare, sen gick man runt och tittade på saker och bandspelaren berättade vad det var och så... Jag är rätt känslig när det gäller sorjliga filmer. Och titanic är en så himmla sorjlig film! Jag grätt när Jack(Leornado Dicapro) Dog. Så när man lyssnade på bandet så var låten My Heart Will Go On i bakgrunden, och jag ville bara gråta:`). Fast det gjorde jag inte. Man fick se en film hur det ungefär såg ut när Titanic sjönk, man fick känna på vatten, så kalt var det i vattnet den dagen Titanic skjönk. Det var as kalt, och man skulle se hur länge man kunde hålla kvar handen innan man ville dra bort den, och jag klarade typ bara 10 sekunder. Jag vet, det låter as lite, men det var rätt mycket gämfört med andra personer. Titanic utställningen ligger bredvid Vasa Museeumet, i Stockholm. KOmigen BESÖK!! Det är grattis för undomar under 16 år, och det där bandet kostar bara 40  kronor. Och det är  väl inte så att vi är fattiga?xD



Asså min dator laggar så himmla mycketxD Tyvä ingen bild idah< 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0