MIN FÖRSTA KLASSRESA!

Nämen hej alla sköna mäniskor!

Som typ alla vet(om ni har läst bloggen) så har jag varit på klassresa på Ängsholmen. Jag tog reda på vart det ligger(vid Vaxholm).När vi kom dit fick vi reda på vilka man skulle sova med, jag fick sova med mina bästisar Anna och M******. Jag hade godis med mej, så alla tjejer satt och bara myste när man hade packat upp.  Sen så var det Dax för kanot paddling. Det var as kul, jag paddlade med dem sköna typerna Lollo och Josse< 333 Sen badade jag och Anna(as kalt). Alla tjejer bestämde på kvällen att vi skulle sova tillsammans i korridoren. Ledarna fick säga  åt  oss typ 1000 gånger innan vi somna. Mitt i natten, vid tre tiden, gick jag, Anna och Sofia ut på bryggan och lyssnade på vågorna och snackade, Vi hade med oss godis, och man kan säga att vi dygna. Nästa dag var vi inte ett dugg trött, men det var dax för segling. Jag och Paulina fick dela båt med några skumma typer. Men vi pratade hela tiden typ. Sen skulle vi gå en höjd högs bana. Det var as läskigt! Man skulle gå på ett supert smalt rep, och jag darrade så mycket så jag började gråta. Sen skulle man sätta sig på en gunga som var 7 meter upp i luften och hoppa ut i luften och gunga! Snacka om skarry!. Efter serverades det pankaker, som alla åt as mycket av.Och sen var det Disco! Det sög så jävla mycket. Alla killar i klassen är så himmla omogna, så ingen vågade bjuda upp  några tjejer. Så alla tjejer dansade själva och hade popcorn krigxD. Sen skulle jag, Lollo, Amanda, Sofia, Elin och Anna sova i korridoren denna natt med, men då kom typ en kille som heter Markus och sa att det var farligt, för om det skulle börja brinna så skulle vissa av tjejerna inte komma ut ur sina rum eftersom vi var sov i vägen. Men skit samma, jag var så himmla slut, så jag somnade på direkten. Idag hade vi frågesport(boring) men vi förlorade. Man fick bestämma lag själva och jag var med Emma och Anna. Sen åt vi lunch, och sen åkte vi båt till fastlandet. Där var M******`s pappa som skulle skjutsa hem mej och lollo och M*****. När jag kom hem, slängde jag in alla smutskläder i smutskorgen, var hos farmor lite, och nu är jag helt slut. Ska se på Hairspray i kväll, Hoppas detta är kul att läsa om:`) Puss!!!





Jag som kliar mej:3





This is me< 3333


Kommentarer
Postat av: paow

Hahah vi (sofia,manda o jag ) vann frågesporten!xD haha men nu vet du att jag läser din blogg!

2009-09-09 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0