Helluw(^^)

Godmorgon, idag kunde jag inte sova... Jag kanske har hemska tankar eftersom det är skola imorgon?xD Idag ska jag väl bada i badkaret, och tvätta håret, sen ska jag träna på engelska glosor tillsimorrn. Eller så får min fröken glömma att jag ska ha enskilt prov?:`).  Lite dumma komentarer har jag sett, men snälla bara sluta?x). Det blir lixom inte kul, kan ni inte bara lägga av innan jag dampar ihjäl mig? Igår var det jätte mörkt klockan sju, och det är slutet av september! Fy fan vad jag längtar till den 16 oktober, då är det fest på gården(enebybergs träffpunkt). Så ni kan väl fan komma och  titta in(^^),,,
Puss och kram hare GÖTT:/)



Jag ger tur,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0