Håll käftenx (

Idag var jag i skolan,,, hade lixom tråkigt som vanligt. Men när man kommer hem, sätter sej framför datorn och vill se vilka kometar man har fått på bloggen,,, så står det: vad fuuul  du är, från anonym! Håll käften istället, är du så himmla puckad att du inte fattar att jag blir ledsen? Okej,, jag är inte världens snyggaste,, har jag sagt det?? Men asså jag är ju inte världens fulaste,, och inte ful heller! Men okej om du skriver en dum kometar(det är inte okej men..) om dte är postad från någon som jag kan ta kontakt med! men om du är så jävla feg,,, skriv inget då! Vill du bli kallad ful- skulle inte tro det. Och dte blir inte kul att blogga om amn ska vara dum: ( Så skriv snälla eller bara tänk- om du nu har något att tänka med!


5 minuter senare: Sorry för att jag dampa: ( bara snälla tänk lite oxåxD Då blir allt bra igen: )



Är du ANONYM med dumma komentarer? DÅ  är du feg,,,,< 3





Titta^^. Jag sätter in rolig bilder om det ÄR ROLIGT att skriva,,,,,< 333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0