*Gäsp* Plus Mitt BRÅK!!

Godmorgon. Idag var klockan 9 när jag vackna! Jag vackna av att min fot värkte as mycket, så jag gick upp ur sängen och bandagerade om mig. Sen råkade jag väl väcka hela familjen med att ta bort filten från Cocko och Cleo så nu skriker dom as mycket! Idag ska jag packa. Jag längtar tills imorgon men ändo inte. Asså en tjej som gick i min skola i 5:an ska komma. Hon sa massor av taskiga saker till mej på msn(köns saker) och det var inte bara le och gå vidare!! Jag sa bara att hon kunde fortsätta, jag bryr mig inte. Men innerst inne gör Rebecca det! Och det är ju en av det värsta- nätmobbning.Okej okej, det var inte nätmobbning men hon var dum, och vad kan man kalla det lixom? xD Nu ska jag göra lite saker, kankse loggar in i kväll lite:3 Håll tummarna för det< 3333
PUSS< 3





Detta är jagxD




Detta är Syrran på 8 basxD





MammaxD





Och skjälvklart pappaxD

Hoppas det var en bra  god morgon för deej< 3333


Kommentarer
Postat av: Lilllan

HahaxD Mamman var klart snyggast< 3333

2009-09-06 @ 09:33:23
Postat av: Piggeliiiiin xD

Heej Gumman , vet att jag nt har vart aktiv saknar dej som fn <3

2009-09-07 @ 19:16:47
Postat av: Lina

god morgon på dig med, eller snarare god kväll =P

2009-09-07 @ 19:33:22
URL: http://freschy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0