The Ugly....

Helluw!
Idag ska jag till stockholm och gå på bio, så himmla soft; )Jag ska se på the ugly truth(stavfe!?) Iallafal så hoppas jag att den är bra, vilket jag tror. Även om filmen fick dåligt kretik. Ähm mamma kommer hem idag från Berlin, och jag sa att hon MÅSTE köpa en snygg tröja till festen på fredag. Nu har hon sagt att hon har köpt en grön tröja med luva?! Det är lixsom mer än fel,,, Eller? Aja jag ska köpa något i stan(mormor betalar) som reserv. haahx)


Bra film eller?xD

                                                                   


Kommentarer
Postat av: e l i i i n

svar; haha okaj. :]

jag svarar på kommentarer och pluggar. dudå?

2009-10-11 @ 12:34:39
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0