Höst = Love< 3333

Hejsan gummor och gubbar!<3
Har precis varit på bibloteket med lillsyrran Johanna, och jag lånade lite böcker som jag ska ha till Oman. Då när vi var på väg hem, så kunde jag inte hjälpa det, men jag la mig i en löv hög och Johanna fotade. Okej det kanske inte blev världens finnaste, och lite wb Sofanna/Sofia på d.n, men aja. Nu har jag den som bakgrundsbild på mobilen  (:  .  Synd att jag har tappat bort kabeln till datorn som sitter ihop med  mobilen, för då så skulle jag skälvklart lagt in bilden. Men ni får npg vänta till jul med nya och fräscha foton, för jag ska önska mig en digitalcamera! Och då så kommer nya bilder varje dag, jag lovar. Men en så länge får ni nöja er med gammla, så här kommer fina höst bilder!



Naw, titta vad fin...



Gaahh! Fin< 333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0