Hejdå< 333 Ses om två veckor;P

Gaah :@
Jag har städat fåglarnas bur, och då så råkade jag hälla ut all mat på golvet... Sädär satt jag i en timme och plockade upp allting som ett fån... Sen så laggar internet som in i helvete, så jag kan knappast göra någonting...
Jag menar internet  ska väl inte lagga?Gahh!
Iallafall, så sticker jag till Oman imorgon i två veckor, åker klockan fem på morgnen. Så jag antar att jag säger hejdå för ett tag, men jag lovar att när jag kommer tillbax så kommer jag sätta in sjukt mycket bilder på Hotellet, Catrin(min kompis som jag ska åka med) Och mig när jag har färgat håret blont, typ.
Fast då kanske inte Brunettiz är ett så bra blogg namn?;P Haha  xD
Aja skit samma, nu heter jag det, men jag tror nog jag blir fin som Blondiiin med, eheh.
Nu ska jag iallafall gosa med Bosse, men han sover  xP
Hare bra, hoppas jag inte missar något när jag är borta, Oman här kommer jag  ((:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0