Kanske 11 års gräns!!!

Alla älskar väl Twilight?! Och alla som läst och följt bloggen vet att jag ska gå imorgon på premiären!!! Men asså jag får planka in, eller be mamma övertala att jag är 15. Men nu kankse man ska ändra till 11 års gräns för det är så många som vill se på filmen! Haha suckers xD Jag kmr ändo då gå på premiären, först av alla, ey :P
Men aja, jag bjuder på en Ny NEW MOOOOON Bild på bloggen, men Robert/Edward är min  :@@@


Naw, vilket Team väljer ni? Team Edward eller Team Jakob? Pax för Edward;P


Kommentarer
Postat av: Karin

Team Jakob! Du får gärna Robert Pattisson för dej själv! Usch han e såå ful!

Hah xD

2009-11-20 @ 17:09:32
URL: http://sokarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0