Fadergalan-en kväll med Rebecca Lysholm!

Den 30:e November, klockan 20.00 på kanal 4 är det fadergalan. En måndag kväll får du stanna uppe sent för att se Fadergalan som håller på till 23.00. För jag och Anna kommer sitta där inne, på första parkett och se alla kändisar + att komma med på tv! Vilka kändisar kommer då? Som jag och Anna kommer få träffa officielt för att mamma jobbar på Idea? Jo, E.M.D, Carola, Sarah Donfier, Robert Wells och Paul  Potts! Fattar du att jag kommer krama E.M.D?!?! Fan vad häfftigt, så kolla efter en brunett (söt) men glasögon på Måndag den 30:e!!!


E.M.D, serriöst jag kommer dö om jag får pussa Erik, Mattias och Danny på kinden!! :***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0