Saknar rubrik.

Hej. Jag har inte skrivit på länge på bloggen, men jag ska nog ge upp. Jag håller på att ren skriva min bok '' Mitt fjortis liv'' och '' Jag älskar dig gubbjävel''. Så jag hinner inte med så mycket. Men jag sattsar hellre mycket mer på något jag älskar, en än blogg som ingen person läser typ. Jag pallar inte helt enkelt. Bloggar har man om man inte har något bättre för sig, men jag ahr kommit på något bättre. Alla kan skriva - om man älskar det, och då ska man ha glöden. Men jag är en så länge bara på sidan 13 i ''´Mitt fjortis liv'' och jag har liksom 202 sidor att renskriva, så nu ska jag jobba på.
Dead is peaceful, life is harder.


Kommentarer
Postat av: Karin ♥

Visst kan jag görs en header men då får du lägga ut nån/några bilder jag kan använda :D <33

2009-12-30 @ 13:30:08
URL: http://sokarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0