Andra advent + hur får man julen in i huset?!

Glad andra advent  (:
Jag tycker det är jätte mysigt med advent. Specielt med andra advent, för då är det liksom halva tiden kvar till julafton. Förresten så ska jag ge så många jultips, eller'' hur får man in julen in i huset?!''. Du kan ju börja i att sätta upp änglar i fönstrerna, julpynta alltså. Sen ta fram adventsjustaken är ett måste. Och varför inte ragga med kompisen och gå i stan och julhadla?! Dom har faktsikt redan julgranar och allt där, det är jätte mysigt! Gå in på ett caffe och beställ lussebulle! ´Men en sak man självklar gör är ju att se på julkalendern! Den börjar kvart över 7 på morgorna och kvart i sju på kvällarna. Julkalendern heter en Superhjältes jul och visas på barnkanalen eller svt1. Eller varför inte en choklad kalender man kan mumsa på varje morgon?


Mums! Jag bakade faktiskt igår lussebullar!


En SUPERhjältes jul.


Två julkvar, sen så är det julafton!



Min kalender jag åt förra året, mums!!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Villken fin blogg du har! Jag har också en sån julkalender :) <33

2009-12-21 @ 17:13:58
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Mandaa ♥

Kan du inte fota egna bilder (A) :) Puss <3 xxx

2009-12-27 @ 11:50:41
URL: http://mandaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0